FANDOM

Norda Kantaro estas projekto kolekti ĉiujn nordujajn kantojn kiujn iu tradukis en esperanton. La kolekto en komenco de jaro 2009 enhavis pli ol okcent kantojn danajn, finnajn, islandajn, norvegajn kaj svedajn kun, en kazo de kompleta kolektero, plena originlingva teksto, priaj notoj, melodio per tonsilaboj - foje ĝis kvar voĉoj - kaj teksto en esperanto laŭ ĉiu trovita aparta traduko, foje ĝis tri aŭ kvar versioj de diversaj tradukintoj. La projekton iniciatis Kukoleto kaj post ŝia troa maljuniĝo transprenis Martin Strid.

Rete, Norda Kantaro troveblas ĉe Esperanto-Gården (Esperanto-Gastejo, rete //e-g.se) je [1] kaj ĉe hejmpaĝo pri tonsilaboj (rete //tone.se/NK) [2]. Ĉe ties enkonduko [3] troveblas ankaŭ resuma klarigo pri kiel legi kaj kompreni tonsilabojn, kaj kantotekste kaj muzike.

Por povi legi la tutan tekston de Norda Kantaro oni devas, pro kopirajtaj kaŭzoj ensaluti. Eblas uzi nomon Nova Sento kaj pasvorte akuzativan formon de "granita". Tion farinte, oni povas ankaŭ kontribui al Norda Kantaro per tiu retejo.

Also on FANDOM

Random Wiki