FANDOM

45px Rilataj artikoloj troviĝas en
Portalo pri Literaturo

Ivan Sergeeviĉ Naumov - estas rusia esperantisto. Naskiĝis en 1971 en Moskvo.

Ivan estas edukita inĝeniero-optikisto, kiu profesie okupiĝis pri internacia turismo kaj nun okupiĝas pri transportado de danĝeraj ŝarĝoj. Li estas esperantisto ek de 1990. En 1992-1993 eldonis Pado Sunen - literaturan suplementon al informilo Jene, eldonita en Ĉeboksari. Naumov komencis verki tuj lerninte Esperanton. Elrusigis versojn de Nikolaj Gumilov, poste aliajn poetojn de la rusa Arĝenta Epoko. Ekverkis originale en 1991. Lia originala poezio iom proksimas al la kreado de E.Miĥalskij. En 1995 aperis lia trilingva (E-a, rusa kaj angla) versaro Plejo. Premiita en poezia konkurso de Litova Stelo en 1995.

En 2006 jaro li finis la Superajn literaturajn kursojn en Literatura instituto "Gorjkij" (prozo, la ruĝa diplomo en semenario de E.Sidorov). Ivan estas mltfoja gajninto de literaturaj konkursoj "Мини-Проза", "Русский Эквадор", "Творческая мастерская". Liaj ruslingvaj fikciaj verkoj estas publikitaj en revuoj "Полдень, XXI век", "Если", "Реальность фантастики". Liaj ruslingvaj fikciaj rakontoj estas publikitaj en rakontaroj de eldonejoj "АСТ", "Амфора", "Азбука", "У-Фактория". En 2008 jaro aperis la unua aŭtora kolekto de fikciaj rakontoj "Обмен заложниками" (eldonejo "Форум").

Premioj recevitaj de verkoj de Ivan NaumovEdit

2008Edit

  • Звёздный Мост - La plejbona debuta libro. La tria premoi («Бронзовый Кадуцей»), libro "Обмен заложниками".
  • Мир фантастики, Итоги 2008 - La plejbona debuta libro, libro "Обмен заложниками".

2009Edit

  • РосКон 2009 - Novelo, rakonto - la tria premio («Бронзовый РОСКОН»),rakonto "Сан Конг" (2008).

Also on FANDOM

Random Wiki