FANDOM

La Honora Patrona Komitato konsistas el lingvistoj, sciencistoj kaj aliaj eminentaj personoj, kiuj faris gravajn servojn al la Esperanto-movado, kaj mem parolas la internacian lingvon.

  • Bakin (Ba Jin) vicprezidanto de Ĉina Popola Politika Interkonsiliĝa Konferenco, prezidanto de Ĉina Verkista Asocio.
  • Prof. Dalibor Brozovič, membro de la Kroatia kaj Makedonia Akademioj de Sciencoj, redakciano de Tutslava lingva atlaso kaj Eŭropa lingva atlaso.
  • Prof. Chang Choong-sik, doktoro pri historio, eksprezidanto de Universitato Dankook.
  • Harry Harrison, mondkonata sciencfikcia aŭtoro, eksprezidanto de World SF, internacia organizo de sciencfikciaj verkistok kaj redaktoroj.
  • Prof. Reinhard Selten, profesoro en !a Universitato de Bonn, laŭreato de la Nobel-premio pri ekonomiko
  • Prof. Humphrey R. Tonkin, eksprezidanto kaj universitata profesoro pri humanistiko, Universitato de Hartford.
  • Prof.John C. Wells, profesoro en la Universitato de Londono, estro de la departemento de Fonetiko kaj Lingvistiko en la Universitata Kolegio Londono

Iamaj anojEdit

  • Paul Ariste - (1905-1990) estis estona lingvisto.
  • Prof. Chen Yuan (mortis dum 2004), direktoro de Instituto pri Aplika Lingvistiko ĉe Ĉina Akademio de Sociaj Sciencoj, vicministro en la ŝtata Komisiono pri Lingvo
  • Miguel Sancho Izquierdo (1890-1988) - profesoro de la filozofio de la juro, rektoro de Universitato de Zaragoza.
  • Prof. Lionel Elvin, eksdirektoro de la Eduka Departemento de UNESKO, em. direktoro de la Instituto pri Edukado de la Londona Universitato.

Vidu ankaŭ

Reta ligilo Edit

·  listo de honoraj oficoj de UEA sur la asocia reta paĝaro

Also on FANDOM

Random Wiki