FANDOM

35px FESTO
Nomo Franca Esperanta SenTema Organizaĵo,
Franca Esperanto-Semajno Terure Organizita, ...
Regiono Francio
Periodo Somere
Organizanto JEFO
Ekzistas ekde 1996
Celgrupo Junularo
Informa retpaĝo FESTO-paĝo
Fota retpaĝo Foto-albumoj de JEFO
Dosiero:Festo2009.jpg
FESTO (Franca Esperanto-Semajno Terure Organizita) estas junulara esperanto-renkontiĝo organizata ĉiujare de la Junulara Esperantista Franca Organizo (JEFO). La renkontiĝo apartas nun ĉefe pro elstara muzikprogramo kunorganizita kun la rokasocio EUROKKA.

Unue okazinta en 1996 en Liono, FESTO poste kunigis junulojn ĉiusomere, kvankam escepte malokazis en 2001 (IJK en Francio) kaj en 2008 (pro tiama malplivigliĝo de la aktivado en JEFO).

FESTO en 2009 reokazis dank' al revigliĝo de la JEFO-anoj en strebo savi la francan junulmovadon. Ĝi okazis en Germanio pro kaj danke al la Germana Esperanto-Junularo (GEJ) kiu disponigis subvenciojn. Tre rimarkis aperoj de novkonataj artistoj kiel Kapriol', Stephan Schneider, SupernovaTone, pro tre kapabla kunfaro de EUROKKA kiu venigis artistojn, ĉu lokajn aŭ brazilajn. Ĉiuflanka kontentiĝo pri la okazaĵo kaj ĝenerale agnoskata sukceso montris daŭran supervivon de JEFO kaj ĝian renoviĝon, inter alie per apero de nova organizteamo kaj de pli juna komitato en la asocio.

Pasintaj FESTOjEdit

Eksteraj ligilojEdit

es:Festo

fr:FESTO (rencontre d'espéranto) nl:Festo (Esperanto)

Also on FANDOM

Random Wiki